Teoria równowagi rynku pracy a procesy zatrudnienia i płac.
Intrygując się kupnem nowych mebli do stworzonego przez nas mieszkania przeglądamy różne ulotki, katalogi, broszury, a w większości wypadków wykorzystujemy z propozycji opisywanych w Internecie. Tu należałoby poruszyć problem marketingu. Jakim sposobem najprawidłowiej zachęcić konsumenta do zakupu? Oczywiście przedstawiając opcję, która przedstawia się atrakcyjnie pod kątem wizualnym oraz estetycznym. Co zatem jesteśmy w stanie odnotować i wziąć pod uwagę? Niech za wzór posłużą nam sprzęty meblowe typu ANCHOR. Widzimy na zdjęciu atrakcyjny zestaw, w skład którego wchodzą interesujące nas przedmioty. Jednak by wrażenie było bardziej wartościowe, do kompletu dodaje się rozmaite elementy, jakie nie wchodzą w skład danego zestawu, a wspólnie tworzą atrakcyjną całość, która nam się może podobać. Może to być stolik do pokoju, czy ława, niemniej jednak to, iż znajduje się na nim ładny obrus, serwetka, czy finezyjny wazon z kwiatami oddziałuje jedynie na opisującą nas wyobraźnie, gdyż przy zakupie już nie dostaniemy tych akcesoryjnych przedmiotów. Niemniej jednak może to być także meblościanka, w jakim miejscu widnieje telewizor, jakiego na końcu i tak nie dostaniemy. Może nam to pomóc, dać jakiekolwiek wyobrażenie, zasugerować ciekawe rozwiązanie, ale w zasadzie ma na celu oddziaływać na nas, jak na ewentualnych, przyszłych klientów.
3. Aktualności
4. Kliknij
5. Zobacz teraz